Ֆուտբոլի գլխավոր լիգա (MLS)
Բազմաթիվ Դրուպալ այքերի միգրացիաներ՝ երկրպագուների լավագույն փորձը վաստակելու համար
Major League Soccer (MLS Digital) պրոֆեսիոնալ ֆուտբոլային լիգա է, որը ներկայացնում է սպորտի ամենաբարձր
- Սկիզբ
- Ֆուտբոլի գլխավոր լիգա (MLS)
Ֆուտբոլի գլխավոր լիգա (MLS)
Բազմաթիվ Դրուպալ այքերի միգրացիաներ՝ երկրպագուների լավագույն փորձը վաստակելու համար
Major League Soccer (MLS Digital) պրոֆեսիոնալ ֆուտբոլային լիգա է, որը ներկայացնում է սպորտի ամենաբարձր մակարդակը ինչպես Միացյալ Նահանգներում, այնպես էլ Կանադայում: 1996 թվականի սկզբից ի վեր լիգան ընդլայնվել է՝ ներառելով 22 թիմ՝ 19 ԱՄՆ-ում և 3 Կանադայում: Կազմակերպությունը փնտրեց Phase2-ի աջակցությունը՝ յուրաքանչյուր թիմի կայքը մեկ Drupal 7 հարթակ տեղափոխելու համար:
Հարմարեցված, ճկուն և հետևողական հարթակ
20 ակումբային կայքերի տեղափոխումը նոր հարթակ՝ պահպանելով ժառանգված հարթակը, փոքր խնդիր չէր: MLS-ին անհրաժեշտ էին նաև անհատականացման խիստ բարդ տարբերակներ՝ հիմնված յուրաքանչյուր թիմի դիզայնի, բովանդակության առաջնահերթությունների և կայքի սպասարկողների կարողությունների վրա: Յուրաքանչյուր կայք պետք է ունենար նույն կոդերի բազան և հնարավորությունները, բայց լիակատար ճկունություն առաջարկեր յուրաքանչյուր թիմի կայքի սեփականատերերի համար: Միևնույն ժամանակ, յուրաքանչյուր ժառանգված կայք պետք է ապահովվեր, քանի որ միգրացիան տեղի ունեցավ մի քանի ամսվա ընթացքում:
Ինչու ընտրվեց Drupal-ը.
- Բազմակի կայքերի հնարավորություններ.
- Անհատականացման ընտրանքներ.
- Բարձրացնել կայքի կատարումը:
- Ինտեգրում արտաքին համակարգերի հետ:
- Բջջային հնարավորություններ.
- Բազմալեզու ֆունկցիոնալություն
- Բարելավված խմբագրական աշխատանքի ընթացքը
Նկարագրեք նախագիծը (նպատակները, պահանջները և արդյունքը).
Ընդլայնված երկրպագուների փորձ
MLS-ի երկրպագուներին ուրախացնելը առաջնահերթություն էր ծրագրի ողջ ընթացքում:
Յուրաքանչյուր թիմի կայքի սպասարկող կարող է հեշտությամբ կարգավորել իրենց թիմի օրինակը, որպեսզի լավագույնս համապատասխանի իրենց տեխնիկական հնարավորություններին: Միևնույն ժամանակ, մենք ընդլայնեցինք երկրպագուների կարողությունը վայելելու իրենց սիրելի սպորտաձևը հատուկ, հարուստ մուլտիմեդիա հարթակների միջոցով, որոնք թույլ են տալիս դիտողներին իրական ժամանակում վայելել խաղերը ցանկացած սարքից:
Արդյունավետության բարձրացում
Մինչև բազմակայք, բոլոր 20 կայքերի համար տեղակայված կոդերի բազան ուներ 2500 ՄԲ ընդհանուր ծավալ, և տարբեր կայքերի համար անհրաժեշտ RAM-ը հանգեցրեց AWS-ում (Amazon Web Services) M3.large նմուշների ընտրության անհրաժեշտությանը: Ավանդական բազմաբնակարան ճարտարապետությանն անցնելը նվազեցրեց մեր տեղաբաշխված տարածքը մոտավորապես 150 ՄԲ-ի:
Կրճատելով պահանջվող RAM-ը, մենք կկարողանանք M3.large-ից անցնել ավելի նոր C4.xlarge օրինակին, որն ավելի էժան է և արագ: Մեկ այլ հսկայական կատարողական թռիչք առաջացավ PHP 5.5-ի թարմացումից:
Ընդհանուր առմամբ, այս երկու փոփոխությունները MLS-ի կատարողականի 40% աճ են գրանցել:
Հետևողականություն և ճկունություն բազմաթիվ կայքերում
Աշխատելով Phase2 թիմի անդամների և MLS տեխնիկական թիմերի միախառնված խմբի հետ՝ մենք ստեղծեցինք Drupal 7 մեծ հարթակ, որը կհաստատի կոդի բազայի և տվյալների աղբյուրների հետևողականությունը՝ միաժամանակ թույլ տալով յուրաքանչյուր թիմին ստեղծել հստակ ինքնություն: Արդյունքում, յուրաքանչյուր թիմի կայքի դիզայնը համահունչ կերպով տեղավորվում է MLS-ի թվային ապրանքանիշի մեջ՝ չնայած գույների, պատկերների և ոճերի տարբերություններին:
Ինտեգրում MLS հատկությունների հետ
Drupal 7 հարթակը ինտեգրվում է MLS հատկությունների մեծամասնությանը, ներառյալ MatchCenter-ի կենդանի խաղի վիճակագրությունը և լիգայի վիդեո բովանդակության մեծ գրադարանը: Այն նաև ինտեգրվում է Opta stats-ին՝ վիճակագրության տվյալների հզոր մատակարարին: Արդյունքում երկրպագուները ամեն անգամ, երբ այցելում են լիգայի կամ ակումբի կայք, բախվում են պարզեցված փորձառության ողջ մուլտիմեդիա բովանդակության հետ, որը նրանք փնտրում են:
Հարուստ գովազդ
MLS-ը հարուստ գովազդային ներկայության կարիք ուներ՝ իր բազմաբնույթ հարթակից եկամուտ ստանալու համար: Phase2-ն ինտեգրել է DFP (Doubleclick for Publishers) մոդուլը, որը MLS-ին թույլ է տվել օպտիմալացնել գովազդի տեղադրումը և այցելուներին ներգրավել աշխույժ գովազդային լրատվամիջոցներով:
Խմբագիրների հզորացում
MLS-ը պետք է հնարավորություն տա իր խմբագիրներին՝ ճարտարապետելու և հրապարակելու բովանդակությունը արագ, հեշտությամբ և նույնիսկ իրական ժամանակում՝ մարզական իրադարձությունների ընթացքում: Drupal 7-ն առաջարկում է արագ խմբագրման հնարավորություններ և հարմարեցման հզոր տարբերակներ, որոնք հնարավորություն են տալիս MLS-ի խմբագիրներին արագորեն ստանալ լիգայի կարևոր տեղեկությունները երկրպագուներին տարբեր սարքերում:
Արդյունք
Ծրագրի վերջում ամեն ինչ աշխատում էր AWS-ում և MLS-ի ամսական AWS հաշիվները նախկինի մեկ քառորդն էին, և 2016-ի սկզբին նրանք կարողացան անջատել իրենց ժառանգական հոսթինգ մատակարարը և հասնել իրենց ամսական հոսթինգի ծախսերի զգալի կրճատմանը: . Ենթակառուցվածքը նույնպես ավելի կայուն է, և MLS Digital տեխնոլոգիական թիմը ստացած ահազանգերի քանակը և խստությունը կրճատվել են: