Բովանդակության կառավարման ամենահայտնի և հզոր համակարգերից մեկը (CMS) Drupal-ը ապացուցել է, որ կատարյալ հարմար է բոլոր մակարդակների բիզնեսի համար՝ սկսած շատ փոքր սկսնակներից մինչև շատ մեծ կազմակերպություններ: Հաջող բիզնես ստեղծելու համար հրամայական է, որ դուք հաշվարկված ռիսկի դիմեք: Դուք նվազագույնի եք հասցնում ձեր ռիսկերը, երբ ընտրում եք Drupal-ը որպես ձեր CMS շրջանակ, քանի որ այն ամենավստահելի և հուսալի շրջանակներից մեկն է՝ բարձր ճկունությամբ:
Drupal-ը ընդունվել է բազմաթիվ խոշոր կազմակերպությունների կողմից, այդ թվում՝ Tesla-ի, GE-ի, Whole Foods-ի, NASA-ի, Օքսֆորդի համալսարանի, NBC-ի, NASDAQ-ի, Հարվարդի համալսարանի, Universal Music Group-ի և շատ այլ կազմակերպությունների կողմից: Հաշվի առնելով այն փաստը, որ այս մեծ անունները վստահում են Drupal-ին իրենց վեբ բովանդակության և գործառույթների համար, եկեք տեսնենք, թե ինչու Drupal-ը կարող է լավ տեղավորվել ձեր բիզնեսի համար:
Արդյունավետ ծախսեր
Բաց կոդով շրջանակն ունի իր առավելությունները, և դրանցից մեկն անվճար ներբեռնումն է: Drupal-ը տարածվում է GNU հանրային լիցենզիայի ներքո, այնպես որ յուրաքանչյուրը կարող է անվճար ներբեռնել, օգտագործել և երկարացնել այն: Այն գալիս է առանց լիցենզիայի վճարների: Անկախ նրանից, թե որն է ձեր ընկերության չափը, ծախսերի կրճատումը միշտ լավ բան է, չէ՞: Հաջորդ քայլը վարձեք Drupal-ի ծրագրավորման փորձառու թիմ՝ ձեր երազանքի վեբ կայքը ստեղծելու և տեղակայելու համար: Նվազեցնելով ծրագրային ապահովման լիցենզավորման ծախսերը՝ դուք կկարողանաք ավելի ճոխ առցանց փորձ տրամադրել ձեր օգտատերերին:
Աճում է ձեր բիզնեսի հետ
Ի վերջո, դուք պետք է մեծացնեք ձեր վեբ կայքը՝ բավարարելու ձեր միջին, մեծ կամ փոքր բիզնեսի կարիքները, քանի որ դրանք ավելի հաջողակ են դառնում: Drupal-ով կառուցված կայքերը կարող են աճել ձեր ընկերության հետ մեկտեղ: Բարձր երթևեկության կայքեր, ինչպիսիք են Tesla-ն, CNBC-ն, NBA-ն, TripAdvisor-ը, Pinterest Newsroom-ը, Նյու Յորք նահանգը և ավելին, վստահում են Drupal-ին հզոր կատարումներ ապահովելու համար նույնիսկ աճող թրաֆիկի դեպքում:
Այժմ մենք կարող ենք մեր ուշադրությունը դարձնել Drupal-ի կատարողականի և ֆունկցիոնալության մասշտաբայնության վրա: Այսօր Drupal-ում առկա են ավելի քան 40,000 օգտագործման պատրաստի մոդուլներ՝ ձեր կայքի ֆունկցիոնալությունն ու հնարավորությունները ընդլայնելու համար: Մոդուլներ, ինչպիսիք են ֆորումները, բլոգները, սլայդերի պատկերասրահները և այլն, հեշտությամբ կարող են ավելացվել և ինտեգրվել արտաքին API-ների հետ՝ ընդլայնելու ձեր կայքի ֆունկցիոնալությունը: Drupal-ի կաղապարների լայնածավալ շարժիչը և 2500+ հասանելի թեմաները կարող են օգնել ձեզ հասնել ձեր UX Design նպատակներին, որոնք կարտացոլեն ձեր ապրանքանիշի պատկերը:
Անվտանգության նպատակներ
Վեբ անվտանգությունը բիզնես պլանի զգալի մասն է, այնուամենայնիվ, շատ ընկերություններ հակված են անտեսել այս կարևոր խնդիրը, քանի դեռ ինչ-որ բան այն չէ: Իհարկե, ձեր կայքի անվտանգությունը մեկանգամյա խնդիր չէ: Դա շարունակական գործընթաց է, որը կարիք ունի շարունակական զգոնության, թարմացումների և պահպանման: Drupal-ը հայտնի է իր առաջարկած անվտանգությամբ և հանդիսանում է ամենաանվտանգ CMS-ն այսօր հասանելի: Անվտանգության թիմը միշտ ակտիվորեն պաշտպանում է ծրագրաշարը վնասակար հարձակումներից և թողարկում է կանոնավոր կարկատակներ, վրիպակների շտկումներ և թարմացումներ: Կան տոննա մոդուլներ և ներկառուցված գործառույթներ, որոնք կարող են հետագայում օգնել ստեղծել անվտանգ կայք, ինչպիսիք են գաղտնաբառի պաշտպանությունը, երկու գործոնով նույնականացումը, Բովանդակության հասանելիությունը, Captcha-ն, անվտանգության հավաքածուն և այլն: Զարմանալի չէ, որ Drupal-ը ամենանախընտրելի CMS-ն է ավելի քան 150+ երկրների կառավարական և միջկառավարական կայքերի համար, որոնք առնչվում են խիստ զգայուն տվյալների հետ:
Օպտիմալացնել որոնման համակարգերի համար
Որոնման համակարգերի օպտիմիզացումը կարևոր է յուրաքանչյուր կազմակերպության տեսանելիության համար և կարևոր տարր է նրա առցանց շուկայավարման ռազմավարության համար: Ապացուցված է, որ Drupal-ի կողմից ստեղծված կայքերն ավելի շատ տրաֆիկ են ստանում, քան ցանկացած այլ CMS: Ինչպե՞ս: Drupal-ն առաջարկում է մի շարք մոդուլներ և գործառույթներ, որոնք հատուկ նախագծված են ձեր SEO-ի վարկանիշը բարձրացնելու համար: Օրինակ, SEO-ի օպտիմիզացված URL-ները դարձնում են էջերը որոնողական համակարգերի համար հեշտությամբ ինդեքսավորվող: Drupal-ի տաքսոնոմիայի առանձնահատկությունները երբ համակցված են նրա բովանդակության խմբագրման մոդուլների հետ, ինչպիսիք են CCK և Views մոդուլը, ապահովում է ուժեղ որոնման համակարգերով օպտիմիզացված կայք: Google Analytics-ի հետ անխափան ինտեգրման շնորհիվ դուք կարող եք հետևել ձեր սեղմումների և վերլուծություններին, որոնք իրենց հերթին կարող են օգնել ձեզ ավելի լավ օպտիմալացնել ձեր Drupal կայքը: «SEO Checklist»-ի նման մոդուլները կարող են օգնել ձեզ ավելի լավ կազմակերպել և պահպանել ձեր SEO-ի գործունեությունը:
Ճկուն ինտեգրումներ
Հզոր կայքի հետ մեկտեղ՝ ձեռնարկությունները օգտագործում են մեկից ավելի երրորդ կողմի գործիքներ՝ բիզնես գործընթացների ավտոմատացման համար: Օրինակ՝ Mailchimp տեղեկագրերի և էլփոստի արշավներ ուղարկելու համար, տարբեր CRM-ներ` հաճախորդների հետ հարաբերություններին և փոխազդեցություններին հետևելու համար, Ուսուցման կառավարման համակարգերի (LMS) գործիքները` ուսուցման բոլոր ասպեկտները կարգավորելու համար, Marketo մարքեթինգի ավտոմատացման համար, և ցանկը կարող է շարունակվել: Drupal-ը ձեզ ճկունություն է տալիս ինտեգրվելու ձեր ընտրած ցանկացած երրորդ կողմի հավելվածին՝ ինտեգրման մոդուլների և API-ների օգնությամբ: Drupal-ի կողմից API-առաջին մոտեցման ընդունումից հետո արտաքին API-ների հետ տվյալների փոխանակումն այժմ հեշտ և արագ է: