Yerevan State University

Drupal Yerevan: What’s New?

Date
-
Location

Երևան, Ալեք Մանուկյան 1/1,  Krisp AI lab

Բարև ձեզ! Ուրախ եմ տեղեկացնել, որ մայիսի 20-ին, շաբաթ, ժամը 12:30 - 15:00 Երևանում տեղի կունենա Դրուպալ հանդիպում: Կլսենք մի քանի ելույթ Դրուպալի մասին: Դրանից հետո մենք կգնանք պիցցա ուտելու, կգնահատենք, թե ինչպես ամեն ինչ անցավ և կծրագրենք հաջորդ միջոցառումը։


Երևան, Krisp AI lab, Երևանի պետական համալսարան, Ալեք Մանուկյան 1/1 (մուտքը կամարից)
20 մայիսի 2022, 12:30 - 15:00

 

Օրակարգ:

Speakers from the community
Drupal 10

Drupal Training Day - 23 Dec 2022, 15:00-17:00

Date
-
Location

Օնլայն, Google Meet, YouTube

Drupal 10-ն այստեղ է: Եվ մենք կարող ենք փորձարկել և օգտագործել այն մեր կայքերի համար: Եկեք միասին ստուգենք, թե ինչ նորություն կա Drupal 10-ում:

Drupal Training Day - 23 Դեկտեմբեր 2022 15:00-17:00

Հանդիպման ընթացքում կքննարկենք․
- Ինչ նորություն կա Drupal 10 ում
- Drupal 10 ի լոկալ տեղադրում
- Կպատասխանենք ձեզ հուզող բոլոր հարցերին:

Speakers from the community
img

Drupal Global Training Day

Date
-

Դրուպալ 10-ն է գալիս, և մենք շա՛տ ոգևորված ենք այն կիսելու Դրուպալ համայնքի հետ:

Drupal Training Day - Դեկեմբերի 9, 2022, 15:00 - 17:00:

Մենք քեզ կօգնենք․
- Ստեղծել custom մոդուլներ
- Ստեղծել custom թեմաներ

Մենք նաև:
- Կօգնենք Դրուպալի լոկալ տեղադրման հարցում 
- Կպատտրաստենք միջավայր Դրուպալի տեղադրման համար (Lando, XAMPP, MAMP, Open Server և այլն)

Drupal Training Day-ն անվճար է և այն կանցկացվի Google Meet-ում:

Speakers from the community
Yerevan State University

Դրուպալի հանդիպում Երևան, 14 սեպտեմբերի 2022թ

Date
-
Location

Երևան, Krisp AI lab, Երևանի պետական համալսարան, Ալեք Մանուկյան 1/1 (մուտքը կամարից)

Բարև ձեզ! Ուրախ եմ տեղեկացնել, որ սեպտեմբերի 14-ին, չորեքշաբթի, ժամը 14:30 - 16:00 Երևանում տեղի կունենա Դրուպալ հանդիպում: Մենք կքննարկենք հայկական Դրուպալ համայնքի https://drupal.am կայքի գործարկման հարցը, հիմնական մասի  և մոդուլների հայերեն թարգմանության կարգավիճակը և կխոսենք մեր ծրագրերի և նախաձեռնությունների մասին:Նաև կլսենք մի քանի ելույթ Դրուպալի մասին: Դրանից հետո մենք կգնանք պիցցա ուտելու, կգնահատենք, թե ինչպես ամեն ինչ անցավ և կծրագրենք հաջորդ միջոցառումը։

Speakers from the community

Անսահմանափակ երեսվածքներ

Section
Text

Այս ուղեցույցը կարդալիս օգտակար է նկատի ունենալ վեբկայքի կառուցման նախագիծ: Ծրագրի հետևյալ սցենարը տրամադրում է համատեքստ և կապում այս ուղեցույցի օրինակները.

Դուք կայք եք ստեղծում ֆերմերային շուկայի համար: Կայքը պետք է ցուցադրի տեղեկատվություն շուկայի գտնվելու վայրի և ժամերի մասին, ինչպես նաև շուկայի պատմության մասին էջ: Այն նաև պետք է նշի վաճառողներին: Վաճառողները պետք է կարողանան խմբագրել իրենց ցուցակները (ներառյալ պատկերանշանը կամ լուսանկարը) և փակցնել բաղադրատոմսեր: Կայքի այցելուները պետք է կարողանան թերթել բաղադրատոմսերը կամ գտնել բաղադրատոմսերը՝ օգտագործելով շուկայում ձեռք բերված բաղադրիչները: Ձեր կայքի որոշ այցելուներ խոսում են այլ լեզվով, ուստի հիմնական էջերը և վաճառողի էջերը պետք է թարգմանվեն:

Երբ դուք կարդում եք ուղեցույցը և փորձում եք նրա նկարագրած առաջադրանքները, դուք կարող եք ընտրել ճշգրիտ հետևել սցենարին. Դուք կարող եք նաև փոփոխել առաջադրանքները՝ ձեր նպատակներին համապատասխան: Եթե ցանկանում եք ճշգրիտ հետևել սցենարին, կտեսնեք, որ ձեզ անհրաժեշտ են որոշ պատկերային ֆայլեր, որոնք գտնվում են .zip կամ .tgz ֆայլերի ներբեռնման ակտիվների գրացուցակում, որը հասանելի է Օգտագործողի ուղեցույցի նախագծի էջում:

Ձեր կայքի արագ տեղափոխումը Դրուպալ

Section
Text

Ի՞նչ է միգրացիան:
Մենք օգտագործում ենք «միգրացիա» բառը որպես ընդհանուր տերմին ցանկացած գործընթացի համար, որը փորձում է տվյալներ վերցնել Drupal-ի ընթացիկ կայքից դուրս գտնվող որևէ աղբյուրից (Drupal 8 կամ ավելի բարձր) և օգտագործել այն ավտոմատ կերպով ստեղծելու հանգույցներ, օգտվողներ, կոնֆիգուրացիա և ցանկացած այլ բաղադրիչ: ձեր կայքի. Մի խոսքով, ավտոմատացնել այն, ինչ հակառակ դեպքում կարող է լինել հոգնեցուցիչ՝ պատճենելու և տեղադրելու աշխատանք:

Drupal-ի հիմնական ծրագիրը ներառում է միգրացիոն համակարգ, որի նպատակն է հեշտացնել տարբեր աղբյուրներից տվյալների ներմուծումը: Այս միգրացիոն համակարգը ներդրվել և կայունացվել է Drupal 8-ում և շարունակում է բարելավվել: Միգրացիոն համակարգը և՛ շրջանակ է, որը նախատեսված է հեշտացնելու հատուկ միգրացիաներ գրելը, և՛ այդ շրջանակի իրականացումը, որն ուղղված է Դրուպալից Դրուպալ միգրացիաներին:

Համակարգը բաղկացած է երեք հիմնական մոդուլներից՝ Migrate, Migrate Drupal և Migrate Drupal UI: Իմացեք ավելին այն դերի մասին, որը յուրաքանչյուրը կատարում է Core Migration Modules  ձեռնարկում, ինչպես նաև այլ հիմնական մոդուլների կողմից պարունակվող պլագինների մասին, որոնք օգտագործում են միգրացիոն շրջանակը` ապահովելու համար, որ բովանդակությունը կամ կազմաձևումը, որը նրանք մշակում են, ունեն միգրացիոն ուղի:

Նշում․ Drupal 8-ով պիտակավորված ռեսուրսները պետք է աշխատեն Drupal-ի վերջին տարբերակում, եթե հատուկ նշված չէ:

Թարմացնե՞լ, թարմացնե՞լ, թե՞ տեղափոխել:
Drupal-ի նախորդ տարբերակները տրամադրում էին արդիականացման մեխանիզմ, որը թույլ էր տալիս տեղում թարմացնել տարբերակները, որոնք աշխատում էին ինչպես հիմնական տարբերակների թարմացումների, այնպես էլ փոքր տարբերակների թարմացումների համար: Թեև այս մեթոդը հարմար էր, բայց նաև մի քանի նշանակալի բացասական կողմեր ​​ուներ. Հատկապես բարդ էր Drupal-ի հիմնական տարբերակների միջև շարժվելը: Օգտատերերը հաճախ ցանկանում էին պահպանել իրենց գոյություն ունեցող բովանդակությունը՝ միաժամանակ փոփոխություններ կատարելով նոր համակարգերից օգտվելու համար. գործընթաց, որն ավելի շատ սկսում է նմանվել միգրացիային, քան տեղում թարմացում:

Այսպիսով, այժմ Drupal-ում Drupal 6-ից կամ 7-ից ուղղակի թարմացում չկա Drupal-ի վերջին տարբերակին: Փոխարենը Drupal-ի վերջին տարբերակին թարմացնելու համար ձեզանից կպահանջվի տեղափոխել ձեր կայքը և ֆայլերը Drupal-ի նախորդ տարբերակից (տարբերակ 7 կամ ավելի ցածր) դեպի Drupal-ի վերջին տարբերակ (Drupal 8 կամ ավելի բարձր): Հիմնականում միգրացիոն համակարգը նպատակ ունի հնարավորինս հեշտացնել այս գործընթացը:

Այս պահին Migrate Drupal և Migrate Drupal UI մոդուլները հնարավորություն են տալիս.

Միացրեք ձեր նպատակակետ Drupal կայքը ձեր Drupal 6 կամ 7 աղբյուրին
Քաղեք և՛ բովանդակությունը, և՛ կազմաձևումը
Փոխակերպեք այն նոր ձևաչափի
Պահպանեք այն ձեր նպատակակետ Drupal կայքում՝ օգտագործելով Drupal-ի վերջին տարբերակը
Օրինակ, Migrate Drupal մոդուլը բավականաչափ խելացի է՝ հասկանալու և՛ Drupal 6-ը, և՛ վերջին Drupal հանգույցները, և կարող է դուրս հանել Drupal 6 հանգույցը և դրա բոլոր դաշտային տվյալները, այնուհետև պահել այն որպես Drupal հանգույցի ընթացիկ տարբերակ: Իրականում, այն այնքան խելացի է, որ նույնիսկ հոգ կտանի ձեզ համար բովանդակության տեսակի սահմանումը տեղափոխելու մասին:

Այս փոփոխության մասին ավելին կարող եք կարդալ Drupal.org կայքում:

Շատերի համար, ամենայն հավանականությամբ, սա այն է, ինչ դուք փնտրում եք՝ ձեր հին Drupal 6 կամ Drupal 7 կայքը թարմացնելու միջոց Drupal-ի փայլուն վերջին տարբերակին: Այս ուղեցույցի առաջին մասը ներառում է Դրուպալ-Դրուպալ միգրացիայի նախապատրաստման և իրականացման գործընթացը: Եթե ​​սա թվում է, թե ինչ եք փորձում անել, ստուգեք «Դրուպալից Դրուպալ միգրացիայի նախապատրաստում» ձեռնարկը:

Միգրացիա ցանկացած վայրից


Միգրացիոն համակարգը հնարավորություն է տալիս բովանդակությունը ներմուծել Drupal գրեթե ցանկացած վայրից: Հիմնական API-ն աջակցում է արդյունահանմանը SQL տվյալների ցանկացած աղբյուրից, ներառյալ Drupal-ի նախորդ տարբերակները: Ներդրված մոդուլները ընդլայնում են այս համակարգը՝ աջակցելու այլ տվյալների տեսակներին, ինչպիսիք են CSV-ը կամ JSON-ը, ինչպես նաև այլ հարթակներ, ինչպիսիք են WordPress-ը:

Առկա տվյալների աղբյուրներից մի քանիսը ներառում են.

  • MySQL, MariaDB
  • Նախորդ Drupal-ի վերսիաներ
  • CSV
  • JSON, դու կարող ես նաև օգտագործել  REST endpoint
  • XML
  • և այլն.

Եթե ձեր ընթացիկ տվյալների պահոցից տվյալները հանելու միջոց դեռ չկա, կարող եք գրել հատուկ աղբյուրի հավելված: Աղբյուրի պլագիններն այն մեխանիզմն են, որը թույլ է տալիս Drupal միգրացիոն շրջանակին հասկանալ տարբեր տվյալների խանութներից տվյալների արդյունահանման մանրամասները: Աղբյուրի հավելվածները կարող են նաև խելացի լինել տվյալների խանութի նկատմամբ, օրինակ՝ WordPress աղբյուրի հավելվածը, որը գրված է մեկի կողմից, ով հասկանում է, թե ինչպես է աշխատում WordPress-ը, կարող է բավական խելացի լինել՝ դինամիկ կերպով թարմացնելու համար արդյունահանման համար հասանելի դաշտերը՝ հիմնվելով խնդրո WordPress կայքի վրա:

Միգրացիաներ, որոնք Դրուպալը հասկանում է 

Երբ դուք տվյալներ ներմուծում եք Drupal, գործ ունեք սուբյեկտների, դաշտերի և կոնֆիգուրացիայի հետ: Միգրացիոն շրջանակը հասկանում է, թե ինչպես են աշխատում այս բոլոր դրուպալիզմները՝ հնարավորություն տալով պահպանել բովանդակության զանգվածը որպես նոր Drupal օգտատիրոջ հաշիվ՝ առանց հասկանալու Drupal-ի տվյալների բազայի սխեմայի, դաշտային համակարգի կամ գաղտնաբառի հաշման ալգորիթմների բարդությունները:

Միգրացիոն համակարգը խելացի է վերաբերում այնպիսի բաների, ինչպիսիք են բովանդակության տեսակի կազմաձևումը: Այն ավտոմատ կերպով բովանդակություն կներմուծի ցանկացած դաշտ, որը դուք սահմանել եք ձեր հավելվածի եզակի տեղեկատվական ճարտարապետության համար: Եվ այն նույնիսկ գիտի, թե ինչպես հաստատել բովանդակությունը դաշտի յուրաքանչյուր տեսակի համար՝ նախքան նոր տվյալներ պահպանելը:

Որոշ բաներ, որոնք կարող եք ստեղծել միգրացիայի միջոցով, ներառում են.

  • Կոնտենտ(nodes, taxonomy, any generic entity)
  • Կոնտենտի տեսակ
  • Օգտագործողի հաշիվներ
  • Դերեր և թույլտվություններ
  • Պարզ կոնֆիգուրացիա, ինչպիսին է կայքի անունը
  • Բարդ կոնֆիգուրացիա, ինչպիսին է պատկերի ոճերը
  • և այլն

Աշխատանքի մեծ մասը, որը դուք կկատարեք միգրացիոն ուղի գրելիս, միգրացիոն հավելվածների ստեղծումն է: Միգրացիոն հավելվածները պատասխանատու են աղբյուրից արդյունահանված տվյալների քարտեզագրման համար այդ տվյալների Drupal սահմանմանը: Օրինակ՝ ձեր նախորդ CMS-ում հոդվածի վերնագրի և ենթավերնագրի քարտեզագրումը Drupal-ում հոդվածի հանգույցի տեսակի վերնագրի և հատուկ ենթավերնագրի դաշտերին: Եվ, հավանաբար, ընտրելով փոխակերպել տվյալները ներմուծման ընթացքում՝ օգտագործելով գործընթացային պլագիններ:

Դրուպալը և երրորդ կողմի ինտեգրումները

Section
Text

Դրուպալը և երրորդ կողմի ինտեգրումները

Բաց կոդով տեխնոլոգիաների՝ ձեռնարկության և երրորդ կողմի հավելվածների հետ ինտեգրվելու ունակությունը, ներկայիս արագ տեմպերով տեխնոլոգիապես զարգացող ժամանակներում, ոչ թե կարևոր է, այլ երբեմն կազմակերպության տեղեկատվական և բիզնես գործընթացների զարգացման հիմնական շինանյութը: բաղկացած տարբեր ծրագրային համակարգերից:

Image
integrations

Դրուպալը, լինելով այդպիսի տեխնոլոգիաներից մեկը, զգալի ընդունում և ընդունում է տեսել ձեռնարկությունների շրջանում, քանի որ իր բնածին ուժն է ինտեգրվելու երրորդ կողմի հավելվածներին և համակարգերին, որոնք սպասարկում են տարբեր ուղղահայաց ուղղություններով և արդյունաբերություններով: Դրուպալի խիստ մոդուլային և մասշտաբային ճարտարապետությունն այն է, ինչը հնարավոր է դարձնում դա: Երբեմն Դրուպալը պետք է ինտեգրվի միակցիչների կամ ադապտերների հետ, որոնք գործում են որպես ինտեգրման ճարտարապետության կարևոր բաղադրիչ:

Ինտեգրման բոլոր պահանջները հեշտությամբ կարգավորվում են Դրուպալում չափազանց ընդարձակ Library API և շատ ամուր և ընդարձակելի Ծառայությունների շերտ , որը նաև ապահովում է, որ արտաքին համակարգերից API-ների սպառումը սահուն է կատարվում:Դրուպալի զարմանալի և անընդհատ աճող համայնքը տրամադրում է ընդհանուր մոդուլներ՝ ինտեգրման հատուկ պահանջների համար:

Դրուպալը և Անալիտիկ հարթակները


Դրուպալը ինտեգրվում է տարբեր հայտնի վերլուծական հարթակների հետ: Վերլուծական սերվերի բաղադրիչները կարող են ներկայացվել Դրուպալում: Նաև Դրուպալըի տվյալների բազայի համակարգերը կարող են ենթարկվել վերլուծական հարթակների, որպեսզի կարողանան օգտագործել տվյալները վերլուծության համար: Սովորաբար օգտագործվող որոշ հարթակներ, որոնց հետ Դրուպալը ինտեգրվում է, Google Analytics-ը, Tableau-ն, Mixpanel-ը, KISSMetrics և WebTrends-ն են:

Դրուպալը և E-commerce ուղղահայաց օգտագործումը


Էլեկտրոնային առևտուրը, որպես ուղղահայաց, ունի տարբեր համակարգերի փոխազդեցություններ միմյանց հետ՝ ներկայացնելու լիարժեք ֆունկցիոնալ բիզնես գործընթաց: Սա պահանջում է ամուր հաղորդակցության անհրաժեշտություն տարբեր համակարգերի միջև, ինչպիսիք են պատվերի կառավարումը, գույքագրման կառավարումը, արտադրանքի բովանդակության հրապարակումը, գործարքների կառավարումը, առաքման և վերադարձի կառավարումը, վճարումների դարպասը և այլն: Դրուպալն իր Դրուպալ առևտրային համակարգով ունի բնածին փորձ՝ կարգավորելու այս ամենը: և կարող է ինտեգրվել այնպիսի համակարգերի հետ, ինչպիսիք են Magento, Authorize.net, Kiala և UPS Shipping:

Դրուպալը և ERP համակարգեր


ERP (Ձեռնարկությունների ռեսուրսների պլանավորում) կազմակերպության հիմնական ծրագրաշարն է և ինտեգրվում է կազմակերպությունում օգտագործվող բոլոր մյուս համակարգերին: Դրուպալն ունի գրեթե բոլոր հայտնի ERP համակարգերի հետ ինտեգրվելու հնարավորություն, որոնք հասանելի են ինտեգրման իրականացման համար հասանելի ընդհանուր մոդուլների հետ: Եթե ​​ոչ, Ֆայչին ունի այն փորձը, որն անհրաժեշտ է նույնը իրականացնելու համար մաքսային մոդուլը գրելու համար: Դրուպալը ինտեգրվում է LDAP-ի հետ նույնականացման գործընթացների համար և հոգ է տանում անվտանգության բոլոր հնարավոր սպառնալիքների մասին, որոնք կարող են առաջանալ գործընթացում: Այստեղի հոդվածում մենք ընդգծել ենք, թե ինչպես է Դրուպալը որպես համակարգ և որպես համայնք հոգում անվտանգության սպառնալիքների մասին: Հաճախ օգտագործվող ERP համակարգերից մի քանիսն են՝ SAP, Sharepoint, Netsuite և այլն: Դրուպալը SAP ERP-ի, Java CAPS-ի հետ ինտեգրելիս Oracle-ից ձեռնարկությունների սպասարկման ավտոբուսի ծրագրային փաթեթն օգտագործվում է որպես միակցիչ ինտեգրման գործընթացում՝ սպասարկման վրա հիմնված ճարտարապետական ​​միջավայրում հեշտացնելու համար: .

Դրուպալը և հաճախորդների ուղղահայաց սպասարկումը


Դրուպալը ինտեգրվում է նաև համաշխարհային ճանաչում ունեցող հաճախորդների սպասարկման հիմնական արտադրանքներին և CRM-ներին: Այս տեսակի ինտեգրումը կարող է օգտագործվել օգտվողներին մուտքի անխափան փորձ ապահովելու և Դրուպալ կայքում ձևաթղթերը ցուցադրելու համար, որոնց տվյալները կարող են օգտագործվել CRM համակարգում բեռնելու համար: Ինտեգրումը կարող է օգտագործվել CRM համակարգից ցանկացած տեղեկատվություն Դրուպալ կայք բերելու համար և հակառակը: Դրուպալի սուբյեկտները քարտեզագրվում են CRM համակարգի օբյեկտների հետ՝ ինտեգրումն իրականացնելու համար: Faichi-ն ունի ինչպես Դրուպալ կայքի, այնպես էլ CRM համակարգերի կառուցման փորձ, ինչը մեզ լավ հարմարեցնում է նման ինտեգրումները անխափան իրականացնելու համար: Հաճախորդների ուղղահայաց ծառայությունների նման հայտնի արտադրանքներից են Zendesk-ը, SugarCRM-ը, Salesforce-ը, ExactTarget-ը, Hubspot-ը, Adobe Test and Target և Janrain-ը:

Դրուպալը և EHR համակարգեր


EHR (Electronic Health Record) էլեկտրոնային եղանակով պահպանում է հիվանդների առողջական բոլոր տեղեկությունները թվային ձևաչափով՝ այլ տեղեկատվական համակարգերի կողմից օգտագործելու համար: EHR-ի օգտագործումը մշտապես աճում է առողջապահության ոլորտում և ճիշտ է:Դրուպալի ինտեգրումը EHR համակարգի հետ կարող է օգնել ստեղծելու ամուր համակարգ՝ բովանդակության կառավարման հզոր համակարգի հնարավորություններով, ինչպես նաև EHR-ի բնածին ուժը հիվանդների փաստաթղթերի կառավարման համար: Օգտագործվող EHR համակարգերից մի քանիսը, որոնք կարող են ինտեգրվել Դրուպալին, են NueMD, Meditouch, e-MD, PHI և այլն:

Դրուպալը և փոստային մարետինգային համակարգը

Հաճախորդի առջև ծառացած ցանկացած կայք կամ համակարգ թերի է էլ.փոստի և մարքեթինգային գործիքների հետ:Դրուպալը հնարավորություն ունի ինտեգրվելու էլ.փոստի և մարքեթինգային համակարգերի հետ, ինչպիսիք են Mailchimp, Marketo, Aprimo, Eloqua,  Amazon SES և այլն: Ձեր Դրուպալ կայքում էլփոստի համակարգի ինտեգրման առավելությունն այն է, որ կարելի է կառավարել բոլոր էլփոստի արշավները, էլփոստի ցուցակները և այլն: էլփոստի համակարգի ուղղակիորեն Դրուպալ կայքում: Դրուպալ կայքում Marketo-ի ավելացումը դրան ավելացնում է մարքեթինգային ավտոմատացման հնարավորություններ:

Անվտանգության բարձր մակարդակ

Section
Text

Անվտանգություն


Քանի որ Drupal-ը բաց կոդով համակարգ է, շատերին հետաքրքրում է՝ արդյոք այն անվտանգ է: Drupal-ը մանրակրկիտ փորձարկվում է Drupal-ի փորձագետների կողմից, և նրանք այն չափազանց անվտանգ են պահում: Տեղեկատվությունն անընդհատ փոխանցվում է, գաղտնաբառերը կոդավորված են, համայնքը վերանայում է մոդուլները... սրանք բոլոր պատճառներն են, որ Drupal-ը ամենաանվտանգ CMS-ներից մեկն է աշխարհում։ Այդ իսկ պատճառով այն օգտագործվում է մեծ թվով կազմակերպությունների կողմից, որոնք ունեն հսայաան ու փոփոխվող տվյալներ, ինչպիսիք են Սպիտակ տունը, ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ն, Tesla Motors-ը և այլն:


Բաց վեբ հավելվածի անվտանգության նախագիծը


Open Web Application Security Project-ը (OWASP) շահույթ չհետապնդող բարեգործական կազմակերպություն է, որը կարգավորում է ծրագրաշարի անվտանգությունը և կենտրոնացած է դրա բարելավման վրա: Drupal-ը նախագծված է OWASP ստանդարտներին համապատասխանելու համար և ակտիվորեն վերլուծվում է ապագա ռիսկերը կանխելու համար:


Անվտանգության թիմ


Drupal-ի անվտանգության թիմը 40 անվտանգության փորձագետների թիմ է, որոնք գալիս են տարբեր երկրներից, երեք մայրցամաքներից: Նրանք աշխատում են բարելավելու անվտանգությունը. նրանց խնդիրն է բացահայտել անվտանգության խոցելիությունը և կատարել անվտանգության բարելավումներ: Անվտանգության հետ կապված կոդի կոտրվածքները կանխելու համար նրանք հրապարակում են հայտնաբերված խոցելիության փաստաթղթերը և անվտանգության խորհուրդները իրենց կայքում:


Գաղտնաբառ


Երբ Drupal-ը տեղադրվում է առաջին անգամ, գաղտնաբառը, որը մենք պահում ենք, կոդավորված է տվյալների բազայում: Գաղտնաբառին ավելացվում են նիշեր։ Սա բարդ պրոցեդուրա է հզոր SHA512 ֆունկցիայով: Դրանով գաղտնաբառը գործնականում անհնար է վերծանել:

Image
security

Անվտանգ կոդերի բազա


Փորձառու Drupal-ի անվտանգության թիմը հավատարիմ է Drupal-ի՝ որպես բաց կոդով տվյալների բազայի հուսալիությանը և անվտանգությանը: Օգտագործողի կողմից ներդրված յուրաքանչյուր մոդուլ նախապես հաստատված է Drupal-ի սպասարկողների կողմից: Այնուհետև ամբողջ համայնքը կարող է ներբեռնել կոդը և հայտնել ցանկացած սխալի մասին: Այսպիսով, յուրաքանչյուր մոդուլ մանրակրկիտ վերանայվում է համայնքի կողմից:


Մուտքի վերահսկում


Դուք կարող եք կարգավորել ձեր մուտքի հսկողությունը յուրաքանչյուր դեպքում լիարժեք կառավարման մակարդակով: Բոլոր իրավիճակների համար կարող եք ստեղծել մի քանի հաշիվների տեսակներ: Այսպիսով, օգտվողները սահմանափակվում են բացառապես իրենց կատարած դերով: Դա անում է առանց որևէ սխալի, ինչն իր հերթին մեծացնում է հավելվածի անվտանգությունը։


Տվյալների բազայի կոդավորումը


Օգտագործելով Դրուպալից, հնարավոր է գաղտնագրել տվյալների բազան։ Այն կարող է կազմաձևվել այնպես, որ կոդավորվի ամբողջ կայքի տվյալների բազան կամ միայն դրա հատուկ մասերը: Գաղտնագրման նման տեսակները թույլ են տալիս Drupal-ի կոնֆիգուրացիան ընդունել գաղտնիության ստանդարտներից կամ գաղտնագրման օրենքներից որևէ մեկը:

Անվտանգության հաշվետվություն


CMS-ն ամենաապահովն է, եթե մեր կայքը ճիշտ կազմաձևված է և անընդհատ թարմացվում է: Դրուպալը ծանուցում է ձեզ թարմացումների մասին, բայց միևնույն ժամանակ հայտնում է թարմացման մանրամասները, որպեսզի հնարավոր լինի անվտանգության անցքերն անմիջապես շտկել, և վնաս չլինի:

 

Դրուպալը գործակալությունների համար

Section
Text

Բովանդակության կառավարման ամենահայտնի և հզոր համակարգերից մեկը (CMS) Drupal-ը ապացուցել է, որ կատարյալ հարմար է բոլոր մակարդակների բիզնեսի համար՝ սկսած շատ փոքր սկսնակներից մինչև շատ մեծ կազմակերպություններ: Հաջող բիզնես ստեղծելու համար հրամայական է, որ դուք հաշվարկված ռիսկի դիմեք: Դուք նվազագույնի եք հասցնում ձեր ռիսկերը, երբ ընտրում եք Drupal-ը որպես ձեր CMS շրջանակ, քանի որ այն ամենավստահելի և հուսալի շրջանակներից մեկն է՝ բարձր ճկունությամբ:

Drupal-ը ընդունվել է բազմաթիվ խոշոր կազմակերպությունների կողմից, այդ թվում՝ Tesla-ի, GE-ի, Whole Foods-ի, NASA-ի, Օքսֆորդի համալսարանի, NBC-ի, NASDAQ-ի, Հարվարդի համալսարանի, Universal Music Group-ի և շատ այլ կազմակերպությունների կողմից: Հաշվի առնելով այն փաստը, որ այս մեծ անունները վստահում են Drupal-ին իրենց վեբ բովանդակության և գործառույթների համար, եկեք տեսնենք, թե ինչու Drupal-ը կարող է լավ տեղավորվել ձեր բիզնեսի համար:

Drupal Business

Արդյունավետ ծախսեր

Բաց կոդով շրջանակն ունի իր առավելությունները, և դրանցից մեկն անվճար ներբեռնումն է: Drupal-ը տարածվում է GNU հանրային լիցենզիայի ներքո, այնպես որ յուրաքանչյուրը կարող է անվճար ներբեռնել, օգտագործել և երկարացնել այն: Այն գալիս է առանց լիցենզիայի վճարների: Անկախ նրանից, թե որն է ձեր ընկերության չափը, ծախսերի կրճատումը միշտ լավ բան է, չէ՞: Հաջորդ քայլը վարձեք Drupal-ի ծրագրավորման փորձառու թիմ՝ ձեր երազանքի վեբ կայքը ստեղծելու և տեղակայելու համար: Նվազեցնելով ծրագրային ապահովման լիցենզավորման ծախսերը՝ դուք կկարողանաք ավելի ճոխ առցանց փորձ տրամադրել ձեր օգտատերերին:

Աճում է ձեր բիզնեսի հետ

Ի վերջո, դուք պետք է մեծացնեք ձեր վեբ կայքը՝ բավարարելու ձեր միջին, մեծ կամ փոքր բիզնեսի կարիքները, քանի որ դրանք ավելի հաջողակ են դառնում: Drupal-ով կառուցված կայքերը կարող են աճել ձեր ընկերության հետ մեկտեղ: Բարձր երթևեկության կայքեր, ինչպիսիք են Tesla-ն, CNBC-ն, NBA-ն, TripAdvisor-ը, Pinterest Newsroom-ը, Նյու Յորք նահանգը և ավելին, վստահում են Drupal-ին հզոր կատարումներ ապահովելու համար նույնիսկ աճող թրաֆիկի դեպքում:

Այժմ մենք կարող ենք մեր ուշադրությունը դարձնել Drupal-ի կատարողականի և ֆունկցիոնալության մասշտաբայնության վրա: Այսօր Drupal-ում առկա են ավելի քան 40,000 օգտագործման պատրաստի մոդուլներ՝ ձեր կայքի ֆունկցիոնալությունն ու հնարավորությունները ընդլայնելու համար: Մոդուլներ, ինչպիսիք են ֆորումները, բլոգները, սլայդերի պատկերասրահները և այլն, հեշտությամբ կարող են ավելացվել և ինտեգրվել արտաքին API-ների հետ՝ ընդլայնելու ձեր կայքի ֆունկցիոնալությունը: Drupal-ի կաղապարների լայնածավալ շարժիչը և 2500+ հասանելի թեմաները կարող են օգնել ձեզ հասնել ձեր UX Design նպատակներին, որոնք կարտացոլեն ձեր ապրանքանիշի պատկերը:

Անվտանգության նպատակներ

Վեբ անվտանգությունը բիզնես պլանի զգալի մասն է, այնուամենայնիվ, շատ ընկերություններ հակված են անտեսել այս կարևոր խնդիրը, քանի դեռ ինչ-որ բան այն չէ: Իհարկե, ձեր կայքի անվտանգությունը մեկանգամյա խնդիր չէ: Դա շարունակական գործընթաց է, որը կարիք ունի շարունակական զգոնության, թարմացումների և պահպանման: Drupal-ը հայտնի է իր առաջարկած անվտանգությամբ և հանդիսանում է ամենաանվտանգ CMS-ն այսօր հասանելի: Անվտանգության թիմը միշտ ակտիվորեն պաշտպանում է ծրագրաշարը վնասակար հարձակումներից և թողարկում է կանոնավոր կարկատակներ, վրիպակների շտկումներ և թարմացումներ: Կան տոննա մոդուլներ և ներկառուցված գործառույթներ, որոնք կարող են հետագայում օգնել ստեղծել անվտանգ կայք, ինչպիսիք են գաղտնաբառի պաշտպանությունը, երկու գործոնով նույնականացումը, Բովանդակության հասանելիությունը, Captcha-ն, անվտանգության հավաքածուն  և այլն: Զարմանալի չէ, որ Drupal-ը ամենանախընտրելի CMS-ն է ավելի քան 150+ երկրների կառավարական և միջկառավարական կայքերի համար, որոնք առնչվում են խիստ զգայուն տվյալների հետ:

Օպտիմալացնել որոնման համակարգերի համար

Որոնման համակարգերի օպտիմիզացումը կարևոր է յուրաքանչյուր կազմակերպության տեսանելիության համար և կարևոր տարր է նրա առցանց շուկայավարման ռազմավարության համար: Ապացուցված է, որ Drupal-ի կողմից ստեղծված կայքերն ավելի շատ տրաֆիկ են ստանում, քան ցանկացած այլ CMS: Ինչպե՞ս: Drupal-ն առաջարկում է մի շարք մոդուլներ և գործառույթներ, որոնք հատուկ նախագծված են ձեր SEO-ի վարկանիշը բարձրացնելու համար: Օրինակ, SEO-ի օպտիմիզացված URL-ները դարձնում են էջերը որոնողական համակարգերի համար հեշտությամբ ինդեքսավորվող: Drupal-ի տաքսոնոմիայի առանձնահատկությունները երբ համակցված են նրա բովանդակության խմբագրման մոդուլների հետ, ինչպիսիք են CCK և Views մոդուլը, ապահովում է ուժեղ որոնման համակարգերով օպտիմիզացված կայք: Google Analytics-ի հետ անխափան ինտեգրման շնորհիվ դուք կարող եք հետևել ձեր սեղմումների և վերլուծություններին, որոնք իրենց հերթին կարող են օգնել ձեզ ավելի լավ օպտիմալացնել ձեր Drupal կայքը: «SEO Checklist»-ի նման մոդուլները կարող են օգնել ձեզ ավելի լավ կազմակերպել և պահպանել ձեր SEO-ի գործունեությունը:

Ճկուն ինտեգրումներ

Հզոր կայքի հետ մեկտեղ՝ ձեռնարկությունները օգտագործում են մեկից ավելի երրորդ կողմի գործիքներ՝ բիզնես գործընթացների ավտոմատացման համար: Օրինակ՝ Mailchimp տեղեկագրերի և էլփոստի արշավներ ուղարկելու համար, տարբեր CRM-ներ` հաճախորդների հետ հարաբերություններին և փոխազդեցություններին հետևելու համար, Ուսուցման կառավարման համակարգերի (LMS) գործիքները` ուսուցման բոլոր ասպեկտները կարգավորելու համար, Marketo մարքեթինգի ավտոմատացման համար, և ցանկը կարող է շարունակվել: Drupal-ը ձեզ ճկունություն է տալիս ինտեգրվելու ձեր ընտրած ցանկացած երրորդ կողմի հավելվածին՝ ինտեգրման մոդուլների և API-ների օգնությամբ: Drupal-ի կողմից API-առաջին մոտեցման ընդունումից հետո արտաքին API-ների հետ տվյալների փոխանակումն այժմ հեշտ և արագ է: